Woningverbetering

Heeft u wensen om uw woning te verbeteren? Bijvoorbeeld dubbel glas, centrale verwarming, isolatie of een nieuwe keuken? Sommige zaken verbeteren wij planmatig, andere kunt u bij ons aanvragen. Isoleren en het vervangen van de keuken doen we tijdens planmatig onderhoud. Plaatsen van dubbel glas of centrale verwarming is vaak mogelijk tegen een huurverhoging.

Veel gevraagd over Woningverbetering

Wanneer wordt mijn keuken, badkamer of toilet aangepakt?

In het onderhoudsoverzicht ziet u of uw keuken, badkamer of toilet dit jaar aan de beurt is. Staat uw woning hier niet bij, dan vragen wij uw geduld. Keukens, badkamers en toiletten worden planmatig vervangen via een vaste cyclus. Als uw woning aan de beurt is, krijgt u hierover ruim van te voren bericht.

Heeft u problemen met uw keuken, badkamer of toilet?
Meld dit dan bij ons. U kunt een reparatieverzoek doen via Mijn Woonmensen. Dan komen wij bij u langs om te helpen.

Kan ik dubbel glas in mijn woning krijgen?

Het plaatsen van dubbel glas wordt projectmatig uitgevoerd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Heb ik voor elektrisch koken een speciale aansluiting nodig?

Dit is in de meeste gevallen niet nodig. Er dienen niet te veel apparaten op één groep zijn aangesloten te zijn om overbelasting te voorkomen. Om een kookplaat met een groter vermogen te installeren is het noodzakelijk om een perilex aansluiting aan te leggen. Wij adviseren u contact op te nemen met een erkend installateur.

Kan ik een thermostaatkraan krijgen in mijn badkamer?

Nee, de Woonmensen plaatst alleen mengkranen. Indien u een thermostaatkraan wenst, dient u deze zelf te vervangen. Eventueel onderhoud aan de kraan komt dan ook voor uw rekening. Indien de kraan niet meer door u gerepareerd kan worden zal er door de Woonmensen een standaard kraan worden teruggeplaatst.