Huurachterstand
-
Hoe hoog is mijn huurachterstand?Dat kunt u zelf nakijken op ons portaal ‘Mijn Woonmensen’. Lukt dit niet of is er iets niet duidelijk? Neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Ik heb een huurachterstand die ik nu niet kan betalen. Wat moet ik doen?Een huurachterstand is vervelend. Neem contact met ons op. Dan kijken we samen naar een oplossing. Soms kunt u een betalingsregeling krijgen.
-
Ik heb hulp nodig bij het op orde brengen van mijn financiƫn? Kunt u mij advies geven?In veel situaties kunnen wij u advies geven of doorverwijzen naar een instantie die u kan helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice.
-
Mijn partner en ik staan samen op de huurovereenkomst. Mijn partner vertrekt en ik wil hoofdhuurder worden, maar we hebben huurachterstand. Wat nu?De huurachterstand moet u eerst samen afbetalen. Daarna kunt u de wijziging van uw contract regelen.
-
Ik heb de huur overgemaakt en een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?U kunt bellen met de deurwaarder. Het telefoonnummer staat in de brief van de deurwaarder. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling bij de hand heeft.
Toon alles
Toon minder
-
Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn huur?Soms kan dat. Neem contact met ons op, dan kijken we graag of we u kunnen helpen.
-
Ik heb mijn huur zelf overgemaakt, is het bedrag ook bij jullie binnengekomen?Dat kunt u zelf nakijken op Mijn Woonmensen. Hier kunt u na een paar dagen zien of uw betaling is verwerkt.Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Betalingsregeling
-
Kan ik een betalingsregeling krijgen?Soms kan dat. Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag of we u kunnen helpen.
-
Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?Dat ligt aan uw persoonlijke situatie. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt krijgen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen naar een oplossing.